ГОРЕЩА ЛИНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
0700 111 22
*2211
* цени според тарифния Ви план

Електронна форма за подаване на жалба/сигнал.

За какво е Вашата жалба/сигнал?

Как се подава жалба/сигнал?

Какво се случва след подаване на жалба/сигнал?

Формата е за подаване само на НОВИ жалби и сигнали! Ако желаете да допълните подаден/а вече от Вас коректна/тен жалба/сигнал, изпращайте допълнителната информация на имейл info@kzp.bg. В поле „Относно“ на имейла въведете входящия номер на документа (жалба/сигнал) или датата на подаване.

Обща информация
Регионалният център е местоположението на закупуване на стоката/поръчване на услугата.

След избиране на регионален център жалбата Ви ще бъде изпратена за обработка към съответната регионална дирекция на КЗП. Жалби относно онлайн търговия и/или договори от разстояние се обработват само в център София (столица).
Данни за лицето подател на жалбата / сигнала
лични данни
Контакти
Пълен адрес
Срещу кого се подава жалбата/сигналът
Търговец
Задължително въведете или Адрес (седалище) или Адрес (управление).

Търговски обект
Оплаквания и искания
Ако жалбата или сигналът са свързани с електронна търговия, въведете в горното поле и интернет страницата, от която сте извършили поръчката.
Приложени документи
Прилагат се копия от документите, с които разполага жалбоподателя: договор, фактура, касова бележка, гаранционна карта, документи от сервиз и др. Позволените файлови формати са .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .rar, .zip, .txt, .jpg, .bmp, .gif, .tif
добави още документи

Уведомление за защита на данните

Този уебсайт използва външни компоненти като YouTube и Google reCaptcha, които могат да се използват за събиране на данни за вашето поведение.
Политика за прозрачност

Винаги се зареждат необходимите бисквитки