Обща администрация

Общата администрация на КЗП се състои от следните дирекции:


Дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността"

Директор: Мария Варадинова

Обща численост на персонала: 10

Функции:

  1. Организира, осъществява и отчита финансовата и счетоводната дейност на комисията в съответствие с изискванията на нормативните актове;
  2. Подпомага председателя при изграждането на система за финансово управление и контрол;
  3. Осигурява данните и изготвя отчети за касовото изпълнение на бюджета и оборотни ведомости за централната администрация на комисията;
  4. Изготвя обобщени касови отчети за изпълнението на бюджета, оборотни ведомости, годишен финансов отчет на комисията;
  5. Организира разработването и съставя проектобюджет на комисията като второстепенен разпоредител с бюджет;
  6. Изготвя мотивирани предложения до първостепенния разпоредител с бюджет за необходимите промени по бюджета на комисията;
  7. Анализира, разпределя и утвърждава чрез системата на "Единната сметка" лимита на разходите между третостепенните разпоредители с бюджет в системата на комисията;
  8. Осигурява финансово съобразно утвърдения бюджет издръжката на комисията, в т. ч. на регионалните дирекции;
  9. Методически ръководи и контролира финансово-счетоводната дейност и материалната отчетност на регионалните дирекции и дава задължителни указания;
  10. Организира, отговаря и осъществява контрол за правилното, законосъобразното и ефективното ползване, управление и опазване на недвижими имоти и движими вещи, предоставени на комисията;
  11. Организира и провежда инвентаризации;
  12. Организира, осъществява и отговаря за материално-техническото снабдяване на централната администрация на комисията;
  13. Организира, осигурява и контролира охранителния и пропускателния режим в сградата на централната администрация на комисията, сигнално-охранителната и друга техника, отнасяща се до охранителния и пропускателния режим;
  14. Организира и провежда дейности по отбранително-мобилизационната подготовка на ведомството, както и други свързани с нея задачи, възложени от компетентните държавни органи;
  15. Организира и осигурява почистването и отговаря за санитарно-хигиенните условия в сградата на комисията и в прилежащите й терени;
  16. Организира предприемането на дейности по предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от кризи;
  17. Организира разработването и съставянето на поименните списъци за инвестиционната програма за капиталовите разходи на администрацията на комисията;

     18. Създава необходимата организация за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.

Върни ме в началото, моля...


Дирекция "Правни дейности, административно обслужване и човешки ресурси" 

Директор: Илиана Цолова

Обща численост на персонала: 18

Функции:

1.    Разработва и дава становища по проекти на нормативни актове в областта на защитата на потребителите;

2.    Осигурява процесуалното представителство и правната защита на актовете на комисията, на председателя и на оправомощени от          него длъжностни лица;

3.    Участва в комисиите за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки и дава становища по законосъобразността          на процедурите;

4.    Съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на комисията;

5.    Оказва правна помощ на комисията за законосъобразното изпълнение на нейните функции;

6.    Дава становища по законосъобразността на проекти на договори, заповеди и други актове и документи, свързани с дейността на              комисията;

7.    Организира достъпа на гражданите до обществена информация в съответствие със законовите им права;

8.    Изготвя и актуализира длъжностното разписание и работните заплати на служителите в комисията съгласно действащото                          законодателство;

9.    Организира дейността по набиране на кадри и провеждане на конкурси по реда на Кодекса на труда и Закона за държавния                    служител;

10.  Организира и отговаря за съхраняването и воденето на документите, свързани с назначаването и освобождаването на служителите;

11.  Изготвя актове и документи, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения със        служителите;

12.  Участва в организирането на система за оценка на изпълнението на служебните задължения на служителите;

13.  Осигурява подходящи условия за работа на Помирителната комисия за платежни спорове;

14.  Осигурява дейностите по административното обслужване на физическите и юридическите лица за услугите, вписани в Списъка на           унифицираните наименования на административните услуги (СУНАУ);

15.  Обобщава информацията за изпълнението на решенията на комисията и я предоставя на главния секретар;

16   Обработва документите и осъществява деловодната дейност на комисията и на нейната администрация, включително съхранява и           обработва централния деловоден архив на комисията;

17   Организира експертиза за ценността на документите, съхранявани в архива, тяхната обработка и предаването им в Централния              държавен архив;

18   Организира приемането, издаването и съхраняването на електронни документи, подписани с универсален електронен подпис;

19   Осигурява техническото обслужване на председателя и на членовете на комисията;

20   Осигурява провеждането на информационната политика на комисията;

21   Планира и координира изграждането на публичното представяне на комисията и координира медийните изяви на председателя, на        членовете и на служителите на комисията;

22   Отговаря за публикуването на изготвените материали на интернет страницата на комисията;

23   Извършва подбор и предлага събития, инициирани от Европейския съюз, в които да участват представители на комисията с цел                изграждане на европейско партньорство, и проучва опита на други държави в областта на потребителската защита;

24   Изгражда и поддържа специализираните информационни системи и бази данни на комисията и на нейните регионални дирекции;

25   Отговаря за информационната сигурност и оперативната съвместимост на комисията и на нейните регионални дирекции;

26   Осъществява методическа помощ на специализираните дирекции на комисията при разглеждане на жалби на потребители в                    областта на информационните технологии;

27   Осъществява методическо ръководство на регионалните дирекции на комисията в областта на информационното обслужване;

28   Подпомага звената на комисията при ползването на единната деловодна и информационна система;

29   Води регистър на юридическите лица, които не желаят да получават непоискани търговски съобщения.

 

Върни ме в началото, моля...