Димитър Маргаритов за уловките в новогодишните оферти

23.11.2019
Сподели тази новина

Под 10% са оплакалите се от качеството на туристическата услуга у нас. Основното недоволство на почиващите възниква, когато не получат заплатена от тях услуга или предоставеното не съответства на обещаното. Това каза председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов в студиото на „Тази събота“ по bTV.

„Нарушенията не са много на брой, но всяко едно е сериозно“, коментира той. „Определено, когато се предлага нещо, то трябва да бъде предоставено, защото в противен случай е нелоялна практика“, добави Маргаритов.

Комисията за защита на потребителите се връща в обектите, където са установени проблеми, за да види дали са изпълнени направените препоръки.

Източник: bTV