Уважаеми потребители,
За да скъсите времето за реакция по Вашия проблем, Ви препоръчваме, преди да изпратите своята жалба, да проверите за компетентния контролен орган по конкретната материя.
За Ваше улеснение предоставяме най-често поставяните проблеми в жалбите на потребители и съответните специализирани контролни органи, към който следва да се насочи оплакването:
Топлофикационни дружества – Министерство на енергетиката
Електродружества – Комисия за енергийно и водно регулиране
В и К оператори – Комисия за енергийно и водно регулиране
Хранителни стоки – Българска държавна агенция по безопасност на храните
Козметика – Министерство на здравеопазването
Ако Вашият случай не попада в правомощията на изброените ведомства и не успявате да се ориентирате към коя институция да насочите жалбата си, бихте могли да я адресирате до Комисията за защита на потребителите.
При условие, че разрешаването на казуса е свързано с правната материя, по която КЗП има компетенции, ще бъде извършена проверка.
В случай че има специализиран контролен орган, жалбата ще бъде препратена към него за предприемане на действия по компетентност.