ГОРЕЩА ЛИНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
0700 111 22
*2211
* цени според тарифния Ви план

За какво е Вашата жалба/сигнал?

Уважаеми потребители,

За да скъсите времето за реакция по Вашия проблем, Ви препоръчваме, преди да изпратите своята жалба, да проверите за компетентния контролен орган по конкретната материя.

За Ваше улеснение предоставяме най-често поставяните проблеми в жалбите на потребители и съответните специализирани контролни органи, към който следва да се насочи оплакването:

Топлофикационни дружестваМинистерство на енергетиката

ЕлектродружестваКомисия за енергийно и водно регулиране

В и К операториКомисия за енергийно и водно регулиране

Хранителни стокиБългарска държавна агенция по безопасност на храните

КозметикаМинистерство на здравеопазването

Ако Вашият случай не попада в правомощията на изброените ведомства и не успявате да се ориентирате към коя институция да насочите жалбата си, бихте могли да я адресирате до Комисията за защита на потребителите.

При условие, че разрешаването на казуса е свързано с правната материя, по която КЗП има компетенции, ще бъде извършена проверка.

В случай че има специализиран контролен орган, жалбата ще бъде препратена към него за предприемане на действия по компетентност.

Уведомление за защита на данните

Този уебсайт използва външни компоненти като YouTube и Google reCaptcha, които могат да се използват за събиране на данни за вашето поведение.
Политика за прозрачност

Винаги се зареждат необходимите бисквитки