ГОРЕЩА ЛИНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
0700 111 22
*2211
* цени според тарифния Ви план

Какво се случва след подаване на заявление?

Статусът на подадено електронно заявление може да бъде следено през списък с подадени през профила Ви заявления.

Къде се намира този списък? Необходимо е да влезете в потребителския си профил!

Тук своевременно можете да разберете статуса на подаденото от Вас заявление. Когато статусът е „Регистриран“, това означава, че подадените от Вас домейни и/или електронни адреси са вписани в регистъра и са защитени към датата на регистрация.

Обърнете внимание: Датата на подаване на заявлението е различна от датата на регистрация. Преди да бъде регистрирано заявлението Ви, то преминава през проверка за коректност от служител на КЗП.

Уведомление за защита на данните

Този уебсайт използва външни компоненти като YouTube и Google reCaptcha, които могат да се използват за събиране на данни за вашето поведение.
Политика за прозрачност

Винаги се зареждат необходимите бисквитки